Att döda ett djur

Känner att jag överreklamerat det här inlägget om att mörda söta saker, och jag har inte ens lust att skriva om det längre. Men nu gör jag det ändå (dock som ett kort och informativt inlägg).


Jag är övertygad om att alla som ser något som är för sött för att hantera känner att de vill döda den söta saken i fråga. Ni vet det, ni också, ni vill bara inte erkänna det. Tänk dig liksom att du håller i en skitsöt liten dvärgkanin, och plötsligt börjar den slicka dig på armen och du ser den där lilla supersöta rosa tungan åka in och ut. Vad är din första reaktion?
Jo - givetvis att krossa huvudet på den med kramar och sedan kasta den i väggen.


En gång var Fjant (Annas katt) så söt när hon låg på rygg och tjockade sig att jag fick impulsen att slita upp magsäcken på henne och tugga på tarmarna. Gnaga liksom. Låta blodet flyta. Sedan krama, vrida och vända inälvorna lite som man gör med en blöt disktrasa. Denna impuls kommer också ibland på människor när de gör något fruktansvärt gulligt. Jag är övertygad om att alla känner såhär. Liksom. KRAMA! DÖDA! KROSSA! MOSA!



För att illustrera vad jag menar googlade jag på "valp". Tyvärr kom det inte upp något annat exemplar än en cancersjuk chihuahua. Eller så ser den bara ut så. Jag skulle i alla fall döda den också, men mer som ett mercy kill, liksom. Söt var den verkligen inte.


Har obviously en hjärntumör.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååååhh! <3

2011-05-23 @ 07:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0