dags att göra en effort, people

Kolla så sjukt snuttig jag är. liksom. det är fan inte ens roligt.
Om någon vill kramsovas så släng i väg en kommentar!







Man bah typ tjenaa. Har märkt att antalet besökare för bloggen har stigit ganska stabilt den senaste tiden, men antalet prenumeranter på bloglovin stannar på 6! VAD ÄR DETTA PEOPLE? JÄVLA PRUTTHUVUDEN, HUR SVÅRT KAN DET VA!


Det är ju inte som att det här ger något om jag inte börjar casha in the big bucks SNARAST. Så skärp er. Laget runt när jag får in 30k i månaden på det här, så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Erik David

jag blev rätt sugen, jag kommer förbi

2011-05-16 @ 10:05:48
Postat av: luri

7!

2011-05-16 @ 18:59:39
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0