en liten biologisk bomb

ja alltså. jag är hemma nu. så ni vet.
det känns ungefär 7/10 på en misslyckandeskala.


Däremot kan jag ju dela med mig av en ganska rolig grej som hände när jag försökte ta mig genom säkerhetskontrollen på Heathrow! Hade tydligen glömt en vattenflaska i handbagaget. Istället för att hitta den och slänga bort den så ska de liksom plocka upp och kika noga på precis ALLT man har i väskan. Fuck, tänkte jag, i tron att jag hade mina smutsiga trosor och övrig tvätt i väskan.


..Det hade jag inte. Men jag hade en okokad menskopp. Hehehe... (lyckades dock ta ut den själv och gömma den i behållaren utan att snubben märkte nåt. så han slapp ta i den, liksom. en brud däremot såg vad jag gjorde och höll på att skratta på sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0