Farväl

Idag är min sista dag hos familjen Anerley Park 64. Eller var jag nu bor. Det är med blandade känslor som jag ikväll tar mitt pick och pack och drar till min auntie vid sloane square istället.

Negativa känslor:
- det blev inte som jag tänkt mig. fan.
- hej då till världens sötaste kid och mamma. fan.
- ingen mer lön. fan.
- ingen mer säng som känns som moln. fan.
- <insert very personal reason here> <-- resulterar i att jag är grymt snuttig. helt sjukt snuttig, faktiskt.



Positiva känslor:
- Äntligen slipper jag världens största riksmongo! WOOO!
- Min auntie verkar vara totalt awesome.
- Dape kommer hit och snuttar mig.




Nu sitter jag och klöser på en av mina tusen finnar. Förhoppningsvis försvinner de med cpbögen. Och med min oaptit.



Min nyaste skapelse. Palla vara snygg liksom.





Min normala sverige-hy. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0