här sitter jag och förblöder

Hej bloggen.
Idag är det min favoritdag! Eller iallafall en av dem.... den 25:e!!! Det vill säga no more makaroner & ketchup till lunch. Istället blir det guld och gröna skogar!!!
Jag passade på att storhandla lite smått och gott på konsum på vägen hem idag. Bland annat en flaska teriyakisås i glasflaska. Som ni alla förmodligen vet så brukar dessa flaskor ha något slags folie-plast runt korken som i princip är omöjligt att få fort utan hjälp av diverse vasst tillhygge. Inte ont anande tog jag stora köttkniven och gav mig an flaskan medans nudlarna fräste i stekpannan. SCHWUPP säger det och jag har sabrerat flaskan??? I bara farten så råkar jag dessutom slicea upp halva handen, och köket täcks av teriyakisås och blod.
Kul liv liksom. Såsen var inte ens god.
Och nu sitter jag här och försöker att inte förblöda med mitt hemmagjroda bandage av toapapper pch hårsnoddar.
Tack maria för att du tog mitt sista plåster när du var här! Jag vet att jag sa att det var ok då, men det var det inte!
Nu ska jag dricka upp min cheap thrill, klä på mig och dra ut på vinäventyr!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ni borde kirra en signatur så man vet vem som skriver : ((((((



(ni är awesome och i know the feeling, hatar när det händer och man helt plötsligt är stympad och förföljd av folk som tänder på amputerade.)

2011-05-26 @ 12:02:43
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0