! hey sexeeh

Hej själv!
Idag när jag slog på dattan tänkte jag att "Åh. Jag önskar att folk kommenterade mina inlägg", och som ett trollslag var det tre nya kommentarer <3
Alla var dock från världens bästa anna, så ni behöver ju typ inte känna er älskade eller så. Förutom hon då. Om ni ens ska få drömma om att bli en av mina selected few så får ni fan kommentera. HÄR, TA LITE UTROPSTECKEN: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(detta stal jag från en av luuls kompisar. för det var jätteroligt.)



Annars händer det inte så mycket lixxxxomm. Förutom att det stog två gigantiska män i köket när jag tänkte göra mitt kaffe. Så kaffet fick vänta. Vem vet om de tänkt tillaga flickebarnskött liksom. Här får ni en bild på todays outfit, eftersom att klänningen är ny <3



Den konstiga hållningen beror på att jag försökte visa klänningen.
Jag är inte cp. Eller har någon kroppslig defekt.
Förutom monsterfinnarna, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0