"idag var jag så ensam att jag försökte suga min egen kuk... det gick inte"

Sitter på skolan och BYGGER DATTA. Jätteballt. och jättekallt. i grupprummet alltså.
lovisa pratar högt för sig själv när hon CSSar, ganska charmigt. :D

någon gång ska jag pimpa bloggen så att den blir fin. någon som har några invändningar på utséende? rosa? comic sans? lensflares överallt? sexiga bilder på mig och maria? söta djur? döda djur? inga djur?

sen har jag alltid funderat över det här med att suga sin egen kuk. är det verkligen något som alla killar testar? jag skulle lätt testa om jag hade en snopp iallafall. det känns lite lönlöst att försöka slicka sig själv. dels känner jag inte direkt att jag har något behov av det, och dels så känns det relativt fysiskt omöjligt. men en snopp sticker ju liksom upp en bit och är lite mer tillgänglig...

så min fråga till världen är om har någon lycksts med denna konst, och hur känner man sig när man sitter där med halvknäckt rygg och sin egen säd i munnen?

gfdgdf
expert på datta

Kommentarer
Postat av: Kalle Katt

När jag pratar högt för mig själv medan jag bygger något är jag minsann konstigt istället! Oh du orättvisa värld!!



För övrigt så claimar jag copyright på inläggets titel.



Over and out.

/Kapten

2011-05-30 @ 12:24:59
URL: http://zylinski.se
Postat av: luri

Det är tydligen omöjligt att suga sin egen kuk, har jag hört från olika källor.



Finns dock en bra SNL-sketch som handlar om en snubbe som övar yoga bara för att uppnå detta ändamål.

2011-05-30 @ 12:35:47
URL: http://lurisoft.com
Postat av: Max

Jag har lyckats suga min egen kuk.. men det blir inte samma sak då.. som skillnaden på att runka och bli avrunkad

2011-05-30 @ 13:26:10
Postat av: Lovisa

Det är väl - som alltid - en fråga om tillgång och efterfråga? ;)

2011-05-30 @ 13:27:26
Postat av: grunt

Varför suga när man ändå kan sätta sig i lotus-ställning och vika upp den i rumpan? Kallas the circle of life

2011-05-30 @ 14:25:37
Postat av: Anna

Jag drömde för någon natt sen att jag kunde slicka min egen snippa. Det var helt fantastiskt, men när jag vaknade så insåg jag att det bara var en dröm :(

2011-05-31 @ 07:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0