Instruktion till Er som kommenterade förra inlägget och inte lyckats ännu

Här sitter jag och låtsas att jag är bra med Miss Fortune. Det är jag inte. Egentligen är jag inte alls bra i LoL, därför är de små överraskningarna när jag gör bra games väldigt uppfyllande för mig. Nu är jag snart lvl 21 och det är hög tid att köpa runor. För er som ville veta.


Annars har jag lite tips och trix för er som vill testa att suga av sig själva. Detta har jag lärt mig från Misha Collins (Castiel, supernatural), och är alltså totally approved. Böj er inte fram och försök mumsa i er dasen. Det känns extremt svårt. Lägg er istället på rygg och dra benen över huvudet. Detta kräver ingen större vighet, och framkallar bara lite ryggont. Jag ska försöka förklara:
Som ni vet är jag av det kvinnliga könet och vet därför inte exakt vad jag talar om. MEN jag KAN utföra denna manöver bortsett från själva avsugningsdelen och tycker därför att min teori förblir intakt. Om Ni inte lyckas måste jag därför tyvärr berätta för Er kuk är för liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0