jag har snor i näsan som vägrar komma ut hur mycket jag än gräver runt up there

Dåliga saker right now:

- mitt ansikte har ruttnat big time. det kanske inte syns så bra på foton, men det är sant!! det är små röda äckliga knottror överallt och min näsa är helt svart av alla pormaskar.
- jag försöker få finare hy men det funkar inte. när jag sminkar mig ser det ut som att jag har hudcancer.
- när jag inte sminkar mig ser det ju obviously också ut som att jag har hudcancer.
- hur får man fin hy?
- jag vill ha fin hy.
- jag tänkte gå i krig mot mitt ruttna face så jag sökte reda på lite häftiga produkter och smetade in fejset med dem.
- det var inte hudprodukter.
- det var typ rengöringsmedel.
- varför döper man rengöringsgrejs till "BODY - conditioner"?
- varför skriver man inte på framsidan att det ska sprutas "från ansikte och kropp"?
- inte undra på att det sved i ögonen.




Rutten brud i Danny Saucedo(?)-pose.

Kommentarer
Postat av: Maxie

Pröva att snorta ljummet vatten, det brukar funka

2011-05-06 @ 13:53:07
Postat av: Bilalastri

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-05-24 @ 07:54:36
URL: http://bilalastri.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0