jag kukar ur.

Eftersom att jag är så fucking ödmjuk osv så ska jag inte nämna några namn, för det är ju inte alls uppenbart vem jag syftar på, jag som är så jävla smidig och umgås med så många osv.

Jag är jättearg. Det är liksom en uppdämd damm i mig som verkligen knakar i fogarna och vill explodera och köttaköttaKÖTTA. Förutom konstanta förolämpningar om bullshit har jag idag fått lära mig detta:

- Man ska inte slösa tid på att snacka med sina vänner, då är man barnslig och omogen.
- Man ska klippa kontakten med sina föräldrar för att "växa upp för tidigt" är bara bullshit.
- Man kan säga att alla andra gör fel, och att man själv alltid gör rätt, för alla andra är så självupptagna. Detta är tydligen inte alls extremt självupptaget.
- Kvinnor som spottar är mycket äckligare än män som spottar.
- Kvinnor som inte uppför sig som riktiga damer har snoppavund.
- Kvinnors roll är att vara lugna och ansvarsfulla och lära männen hur man beter sig.
- Om man kör skitsnabbt, hackar på växlingen och är två centimeter på att köra över någon med barnvagn i 85km/h på en skitsmal stadsväg så är man duktig, cool och en bra förare.
- Bor man i lägenhet är man kriminell och rånar alla stackars villaägare.
- Om man vill ha mjölk från kylen så är det bäst att be någon som är fyra våningar upp att komma och ställa fram den åt en.
- Om man alltid säger åt en exakt hur de ska tänka och tycka så försöker man inte få dem att bli exakt som en själv och lyda, men jävlar anamma om de inte gör som man säger.
- Man ska inte låta sina barn umgås med andra barn, för då kanske man blir en teamplayer och sånt är för sopor. Nej, ens barn ska vara själva och bli LEDARE. utan sociala kunskaper.



and so on. snart. snart. åh.







Uppdatering:
Kairararara~ Hoi Hoiii!!!!~ säger:
><
Maria säger:
if i don't change the family im gonna fucking punch him in the face one day
like a proper fucking lady

Kairararara~ Hoi Hoiii!!!!~ säger:
><
Maria säger:
if i don't change *** ****** im gonna punch him in the face one day
like a proper fucking lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0