kompensation

hellooo boys and girls. för att kompensera min frånvaro tänkte jag blogga loss som ett cp ikväll. har till och med ett ämne i huvudet som skulle kunna vara värt att snacka om (söta saker-mördande), så det kanske dyker upp senare. vi väntar alla med spänning.

undertiden kan jag meddela att jag saknar you know, den fysiska närvarokärleken a la pojkvän lika mycket som en babyfågel saknar mammakräk. ibland undrar jag om det inte vore praktiskt att vara lite fritzl. min tremänning är nämligen ganska söt. fast jag har nog inte hela den där incest-våltäkts-genen i mig. dissapooooooiinntt.


Andra saker som är trevliga:
- jag har precis fått mat. det behövdes.
- jag har precis fått vin. det behövdes ännu mer.
- jag och Ingrid ska se supernatural ikväll! det är planen i alla fall.



Får nöja sig med andra saker av livets goda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0