lite hopelessness sådär.

I dag läste jag lite om situationen i Libyen osv till frukosten och blev jätteledsen. Gaddafi (nu kör jag på den stavningen, folk kan ju ändå inte bestämma sig) och hans boys har kommit fram till att serievåldtäkter är ett bra sätt att vinna folkets gunst. De spelar in dem också. Och tvingar de soldater som inte är särskillt tända på idén att också ställa upp. Nu känner jag mig ganska tom och maktlös och äcklad.


.. Så just nu får inlägget om tumörvalpar och kattarmar vänta en stund. Ni får i stället en ganska tråkig uppdatering om mitt ganska händelselösa england-liv:

- Jag har dragit iväg min första hög tvätt sedan jag kom till England. Det gick bra.
- Jobbgrejen löser sig inte lika lätt som jag hade tänkt. Den löser sig liksom inte alls.
- Kaffe är gott. Och bra.
- Jag drömde om tops inatt. Säger ganska mycket. Skulle också ge rätt mycket för en nagelsax.



Förresten, på tal om.. http://www.mikaelsvelander.se/blogg/archives/3271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0