LOST presenteras av hitta.se

I'M BACK! OCH VET NI?! IDAG GICK JAG VILSE FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEDAN JAG KOM HIT!
Trodde nämligen att jag knallade iväg samma väg som jag promenerad en gång tidigare med Ingrid (fast då i mörker), meneeh.. Det gjorde jag ju inte alls, det. Upptäckte detta efter ca 30 minuters powerwalk, för jag lyssnade på GAGA och man blir ju cp om man inte går i takt med musiken, så jag var ju så illa tvungen. Så den totala stundena av vilsenhet varade i ca 60 minuter. Det var spännande, men jag tappade inte humöret för det var en kille som sa till mig att han skulle bryta nacken av en härmtrast och tvinga ett affärsbiträde att käka sten om jag gjorde det.* Så bäst att låta bli, liksom.

Under tiden jag inte var vilse gjorde jag detta:
- Testade en skitsnygg baddräkt på H&M, som jag var skitful i.
- :(
- Kikade runt inne på Harrods. Snyggt varuhus, liksom. Himla propert.
- Vände på klacken och gick till Battersea Park.
- Låg i solen och såg skitsmal ut.
- Gick runt parken, fast inte hela.


..Sedan gick jag vilse. Och sedan hittade jag hem. Där har ni dagens äventyr liksom.



Solade mjuka magen och ser ut att ha gigantiska boobs<3
..OCH EN PENIS! :O






* pluspoäng till den som kan gissa vem. Och vem fan döper en fågel till härmtrast?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var det baddräkten utan axelband som är jättejättefin?!!!?!?!?!!



Jag vill ha den just för att den är så fin, men jag vågar inte prova den för då kommer den inte vara i närheten av så fin som den är när den inte sitter på min "kropp".

2011-05-25 @ 07:06:19
Postat av: Maria

JA! DEN! MED EN DRAGKEDJA!



(lol. "kropp".)

2011-05-25 @ 18:40:03
URL: http://muulria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0