ÖNSKAT INLÄGG! Med hög risk att bli äcklad. Tror jag. Har liksom inte den spärren.

"Jag tycker att du skriva ett inlägg om fler saker som alla tänker på men inte vågar erkänna. Som att döda små söta djur.

Du har säkert en bra lista på saker!"
löd en (den enda) kommentaren när jag frågade vad ni vill att jag ska skriva om. Fan vad ni suger. förutom Lauri då. Följ hans exempel.


NÅJA! En lista på saker är väl en liten överdrift, men här om dagen/i natt berättade jag faktiskt något för en vän som jag nog inte sagt till någon förut! Eftersom att jag inte är ett fan av hemlisar (förutom att få höra dem) så kan jag ju lika gärna dela med mig till resten av världen också. Detta, som mycket annat av mina fysiska upptäcksresor, gäller alltså bara personer av det kvinnliga könet. Då kör vi.



BAKGRUND:
Du går på stan. Själv eller med friendzz, doesnt really matter. Hur som helst går du in på en klädbutik (i mitt fall sker detta 80% av gångerna på Cubus, av någon anledning), och PLAFFS, säger det bara, så har du en tjock gröt av fittslem i trosorna. Inte den trevliga, tunna, kärleksfulla vattensaften alltså utan verkligen en äcklig jävla snorliknande gröt som luktar jävel. Jag VET att detta inte bara händer mig, eftersom att jag självklart redan delat med mig till x antal av mina kompisar, och fått höra att detta minsann också händer dem.


I slutändan står du alltså där i provhytten, svettig och svullen och stinker fitta. Otrevligt. När man dessutom måste ta av sig byxorna och råkar nudda skiten så geggar det fast i stubben/könshåret (alla ni som alltid är nyrakade har inget liv) och allt i hela världen börjar klia. Svettiga armhår, geggiga könshår. Fml.



Något som däremot är VÄLDIGT roligt med detta är att klia! Det blir liksom bara skönare ju äckligare det är down there, och när fittslemmet är som gröt kan man leka traktor och liksom bana vägar i geggan. Här kommer alltså det jag aldrig har sagt till någon förut.


HEMLIGHETEN:
Så. Där står jag. Illaluktande och med gegg under naglarna. What to do?(Det här känns väldigt våtmarker (som är en fantastisk bok, läs den!), och jag har nog en vilja innerst inne av att vara fräsch och söt och nyduschad osv så detta är faktiskt lite pinsamt, så ni måste beundra mig för mitt mod av att jag delar med mig av detta.)
Kletar av gröten på väggen/spegeln/skynket. Ibland som ett tjockt sträck, ibland som en glad liten smiley.
Nu vet ni.



Grejen är att jag är helt övertygad om att jag inte är den enda som gör detta. Verkligen inte. Jag är fakiskt typ 120% säker på att det finns alla typer av fittslem i provhytter, så ni som inte gör det kan ju lika gärna börja.

Kommentarer
Postat av: matti

hahahaah åh <3<3<3

2011-05-29 @ 12:31:53
Postat av: Verran

fittslemomnomnom <3

2011-05-29 @ 12:46:14
URL: http://mysteriskt.blogg.se/
Postat av: Charlotte

HAHAHAHAHAHA det där är det bästa jag har hört!!!!! Jag brukar gröpa ur fittslemmet och torka av det på ett kvitto som mystiskt hamnar någon annanstans än i min ficka.

2011-05-29 @ 13:15:04
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com/
Postat av: luri

100% nöjd med inlägget!

2011-05-29 @ 16:53:08
URL: http://lurisoft.com
Postat av: Max

uhhhhhhhhhhh NI TJEJER ÄR ÄCKLIGA

2011-05-30 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0