promenad i dödsriket

Alltså. Aj. Det här är typ inte roligt längre.

Saker jag har velat göra idag:
- ha en awesome promenad i solen (with friends, förstås, men har ju inga sånna) och kika på stan
- ta en kall öl iförd solbrillor


Saker jag har gjort idag:
- Gått en 40 min promenad med inneboendekillen för att posta brev. Fint väder. Nice. Men...



(efter diverse tvätt)






Och glöm för guds skull inte den lilla blåsan på lilltån. Och jag menar verkligen lilla, för den blåsan som igår täckte hela min andra lilltå har nu blivit till två blåsor - PÅ VARANDRA. Den är seriöst lika stor som det som faktiskt är tå och gör ont när luften tar i den. Även hälblåsan har fått en ny våning. fml.



Ond häl. (Andra foten)







Oskyldig observation: Är det inte totalt adorable att jag alltid delar med mig av sådant här? Det första jag tänkte när jag såg mina deformerade fötter var att jag bara MÅSTE visa. Synd bara att bilderna inte gör vidrigheten rättvisa.

Kommentarer
Postat av: julia

sv: hej!!! nej vi var bara där och hälsade på vår bästa kompis. annars hade vi lätt gått på blind-kompis-date. läskigt att vara i en ny stad helt själv.

2011-05-05 @ 09:35:19
URL: http://xvii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0