RUBRIK!?!?!?!?!?

Nämen hallå mina små lusapor! I går och i förrgår spelade jag League of Legends. Hela. Dagen. En ändring måste ske, och därför ska jag förbjuda mig själv från att spela förrän typ TIDIGAST kl 17. Fram tills dess ska jag ut och gå. Oavbrutet. Bli skitsmal och snygg osv.

Har blivit lite av en vintjej också! Igår hade vi inget vin är hemma så jag SPRAANG till affären 10 min innan stängningstid och köpte hem lite kärlek på flaska. Sedan drack jag upp nästan alltihop och blev full som ett hus. Det var inte riktigt meningen.



Igår: Redigt smutsig gibbare och på vägen mot sweet sweet alkodimma.





Idag: Nyduschad kaffedrickare som peppar prommis i solsken.





Känner mig som hälsan själv. Kan också berätta att jag för första gången i mitt liv använd spray-deo! DET VAR FANTASTISKT! Det var liksom spännande, kallt och lite farligt. Ska definitivt investera i en sådan skojig pryl inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: luri

Bästa rubriken. Sjukt meta.

2011-05-25 @ 07:28:01
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0