shooting star

Jag ska tydligen på studentskiva på onsdag. Min första studentskiva någonsin, trots att jag själv tagit studenten. Vi är nog helt enkelt för balla för sånt där jag kommer ifrån.
Jag ska tydligen också dricka mitt livs första flatline*.

Temat för festen är bokstaven B, så om någon har tips på hur jag ska spöka ut mig, mejla gärna (fuckyouidontcare@blöja.se) =)

Hittils har jag:

bitter
bajsnödig
brud
bröst
bitch
bimbo
blöja
bloggerska
bootylicious
brokeback mountain
byrå
bär
(bääria?)
bäbis
bukspottskörtel
brunbjörn
brun (neger)
bagare
binnikemask
buttplugg
bredband
banan
en hemsk shot
*Sambuca, tabasco och tequila - allt en bitter bloggerska behöver

Kommentarer
Postat av: Maria

bajs

blåskatarr

bil

babar (elefanten)

barbapappa

barbamamma osv

blind

bjästabo (pro-våldtäkt)

bröd

blod

blodpudding

blodsugare

babian

beebies (BBCs barnkanal)

BBC

bror

bromance

billboard

bensin

bröl

buk

bank

bytta

bas

bastu

badhus

bukett

bus

buss

bunt

bakterie

2011-05-06 @ 13:27:29
URL: http://muulria.blogg.se/
Postat av: Hampe

Njut av din flatline! Det gjorde inte jag!

2011-05-06 @ 13:45:13
URL: http://thvandersson.wordpress.com
Postat av: Erika

boxare

barbie

bandit

bankrånare

brottsbekämpare

banan

banal

blodigel

beroende

blomma (blomstrande)

bebis

bak-och-fram

berättare

bold guy

bluesmusiker

batwoman

(trasan och) banane

bortskämd

bög

bäst

bostadslös

brunstig

budbärare

bulle (i ugnen^^)

bundsförvant

busfrö

(george w) bush

biträde

byracka

bysthållare (hahahaha)

bångstyrig

bagare

2011-05-06 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0