the boulevard is not that bad

röv
vaere för jävla fel på blogg.se(eller min photo booth) som nte vill ladda upp mina bilder????
whatever så är jag hemma nu, efter fin vinkäväll med lovisa ocjh emelie, och sen dartklubben, och sen anchor där jag råkade hamna på någon slags "efterfest" med bandet. vi köade iaf till spy bar typ 30 min innan vi gav upp och gick till max och käkade flott istället. much bettros.
det här är en gammal fyllebild på mig, menj ag ser ungefär likadan ut.
allt är fint. de citerade så fint "IT'S ALL HAPPENING" vad än vi gjorde. precis som i filmen. jag känner mig som penny lane.
nu sitter jag här och grinar 05.43 till elton john och har aldrig kännt mig lika gemytlig. och nu går solen upp. hold me closer tiny danceeeeeer

Kommentarer
Postat av: Charlotte

ditt liv är awesome. jag måste erkänna att jag är avundsjuk : (

2011-05-26 @ 12:05:32
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0