what to do with all this awesomeness

tjena lööxxxcrer.dsggds. Jag vill blogga men har typ ingenting att blogga om. Börjar bli orolig eftersom att jag hittat vissa tråkighetstendenser hos mig själv. Jag har inte ens några kroppsliga defekter att prata om! Eller jo, mitt snippslem var lite som snor the other day. Men inte nu längre, och jag har inga häftiga teorier om varför. Kroppens mirakel, liksom.


Så nu sitter jag och har ont i rumpisen (för att golvet är hårt) och har ätit kalla baconskivor på kalla toasts. Det var mer awesome än det låter. Min lösning på detta är att NI LÄSARE FÅR ÖNSKA ETT INLÄGG. Om precis vad som helst. Och det gör man alltså genom att kommentera detta inlägg. Om ingen kommenterar nu blir det jävligt pinsamt, plus att det skulle innebära att ni suger. Såattehh.. bäst att göra det, liksom.



Fantasilös.

Kommentarer
Postat av: luri

2011-05-28 @ 18:14:29
URL: http://lurisoft.com
Postat av: luri

Ja det där gick ju inte så bra, råkade bara klicka på knappen, värt att man får posta tomma kommentarer.



Jag tycker att du skriva ett inlägg om fler saker som alla tänker på men inte vågar erkänna. Som att döda små söta djur.



Du har säkert en bra lista på saker!

2011-05-28 @ 18:20:42
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0