Detta fält måste fyllas i

Jag kommer att bli så jävla smal om jag inte skärper mig snart. Jag har suttit och varit dödshungrig i 4 timmar. Anledning? Jag är alltid för bakis för att orka laga mat. Dessutom bajsar jag typ tusen liter vattenbajs var tredje timme. Yeah!
Att leva själv är fantastiskt.


I går hade vi temasittning, det var säkert jättefantastiskt men jag blev så bäng att jag fick gå hem kl 22. :D*


Ska i väg och handla. Snart.












* Mamma, om du tjuvläser min blogg trots att du inte får, så oroa dig inte! Jag mår jättebra!

Kommentarer
Postat av: Edit

Heeeej! Jag har ungefär samma problem just nu. :( Jag känner att jag skulle behöva någon som tog hand om mig och typ hade middag färdig (en mamma) när jag kom hem för det blir bara hårdbröd eller gröt annars.



Jag har varit bäng i så många dagar så att allting bara är en enda gröt. :( Jag måste vara bäng i en vecka till. Efter vinbrännbollen var jag full i två dagar. Men det kändes jättebusigt att handla på Ica och försöka bete sig som folk. Och jag har börjat bita bort kapsyler vilket gjorde att jag bet sönder en flaska och svalde glas. Ajaj...

2011-09-11 @ 15:54:55
URL: http://editpedit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0