(detta skulle vara ett positivt prestationsinlägg men istället handlar det om stjärtexpert)

Jag hade tänkt blogga om hur oproduktiv jag varit idag, men då slog jag igång Marina and the Diamonds och blev produktiv istället! (Jag hoppas att länken funkar nu, jag har faktiskt aldrig delat med mig av min spotifyskit förr.)

Innan hade jag ätit 4 mackor och en halv apelsin (på hela dagen, men givetvis allting samtidigt så att jag blev kräkmätt), onanerat 4 gånger, sovit middag 4 timmar och spelat 4 matcher League of Legends på Lottas dator medan hon gjorde vettiga saker på biblioteket. Det känns magiskt att plötsligt inse att allt detta skedde 4 gånger/timmar/osv. Speciellt eftersom att det dessutom är 4 saker som hänt 4 gånger. Mindfuck!



Idag kan jag även meddela att jag truly, duly puly aldrig mer ska handla på expert. Förutom den nya mobilen jag måste köpa där eftersom att de efter 2 månaders väntetid kom på att de inte kunde laga min fantastiska Samsung Wave. Inte heller kan jag få en ny likadan eftersom att de slutat säljas. Så nu måste jag välja mellan:

HTC Desire S
HTC Incredible S
Sony Ericsson X10, eller
Sony Ericsson Neo

Jag måste ju medge att Incredible S lät helt incredible. Samtidigt kanske en desire är min innersta desire. Jag kan ingenting om dessa mobiler. Tips, någon? (Och jag vill ha en HTC för att det skapades av en kvinna som nu mer eller mindre ensam tagit sig till toppen av storföretagen i en industri nästan uteslutande styrd av män. Ja, jag har tänkt könsdiskriminera. Plus att HTC-klockan är fantastiskt snygg och jag har ett märkligt hat mot Sony Ericssons.)


Vad kan vi lära oss av detta? Jo. Jag hatar er, expert. Jag hatar er. Jag har tålmodigt väntat i 2 månader utan att kalla er för fittiga kukhuvuden och så gör ni såhär mot mig. Jag älskade min Samsung Wave. Jag var så stolt och lycklig. Jag hade dessutom hittat ett fantastiskt fruitsaladninja-spel som jag tänkt köpa. KÖPA. För 11 kronor. Så beredd var jag på mitt första appförskaffande till en mobil. Nu kommer jag aldrig att få tillbringa timmar med att skära upp vattenmeloner och få frenzys och slå Saras poäng. Jag hade längtat och längtat och ni pissade erat äckliga misslyckarpiss på mig och min fantastiska mobiltelefon. Brinn i eld, expert. Brinn i eld.


Jag har försökt ta flera bilder på mig själv när jag ska försöka uttrycka mitt förakt för denna elvarukedja, men jag lyckas inte hitta blandningen av besvikelse, ilska och avsky. Först såg jag galet arg ut men det kändes spelat och oäkta. Och detta är blodigt allvar. Så jag lägger upp ett halvmisslyckat försök så får ni försöka fantisera ihop resten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0