halsböld

jo, det kan vara en halsböld. så att ni inte tror att jag lolbantar och mår dåligt för att bli smal. so last last year liksom.

Snabba fakta om min mun:

- Innehåller tio blåsor
- Innehåller en extremt svullen tunga (med en aningen suspekt form. Den ser ut lite som en trasig gul tvättsvamp)
- Innehåller en väldigt svullen halsmandel (som alltså kan vara en halsböld. då ska man köra in en spruta(?) i den och suga ut massa var. som om inte livet gör nog ont redan)
- Blöder vid beröring. Ibland även utan beröring, för att den...
- Har väldigt svullet, väldigt rött tandkött. Detta resulterar i att..
- Den klarar inte av tandborstning
- Luktar pga föregående punkt helt förfärligt
- Är packad med gammalt slem och gamla bakterier.
- Kommer aldrig att kunna ta sig upp ur sitt eget bajs.


Jag var på vårdcentralen. De hämtade en läkaren. Läkaren sa att det var synd om mig och att jag skulle köpa något häftigt på apoteket som var receptfritt.
Apoteket hade inte den receptfria häftiga saken.

Ruta ett.

Kommentarer
Postat av: Lauri

VAD HAR HÄNT MED ALLA UPPDATERINGAR?????????

2011-12-23 @ 20:12:45
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0